недеља, 27. април 2014.

Galete




Kad su mi deca bila mala često sam ih pravila. Kad sam prvi put pravila ( davno je to bilo), nisam bila baš zadovoljna receptom i izgledom i ukusom. Dugo sam tražila pravi recept za njih i našla. Od ovog recepta odavno ne tražim bolje jer su galete baš po mom ukusu, a vidim i kad drugi probaju da im se svidjaju.

Potrebno je:

5 jaja
300 gr šećera
1 kesica vanilin šećera
4 dcl ulja
2 dcl mleka
600 gr brašna
1 kesica praška za pecivo

Priprema:

Umutiti 5 jaja sa šećerom i vanilin šećerom. Dodati ulje i mutiti par minuta, pa dodati mleko, brašno i prašak za pecivo. Još skupa mutiti 2- 3 minuta.

Aparat za galete ovlaš namazati uljem sa četkom,( to radimo samo prvi put kad uključimo aparat), kad se zagreje uzimati po jednu prepunu kašiku testa staviti na aparat poklopiti i peći. Kad dobije zlatno žutu boju galete skinuti pa staviti  opet jednu kašiku preklopiti i peći i tako dok se ne potroši cela količina testa.

 Za ovu moju veličinu galeta i količine testa izadje oko 70 komada.







Нема коментара :

Постави коментар